Σε συνέχεια από το προηγούμενο άρθρο σχετικά με την εκμάθηση του ονόματος του γιου μας σας παρουσιάζω (με λίγη καθυστέρηση) τις δραστηριότητες που κάναμε αλλά κι αυτές που θέλουμε να κάνουμε! 🙂

Μετά την πιο πάνω δραστηριότητα (μπες στον σύνδεσμο για την δεις) δόθηκε στον μικρό μου ένα φύλλο εργασίας που βρήκαμε εδώ για αισθητοποίηση και εκμάθηση του ονόματός του (στην συγκεκριμένη σελίδα μπορείς να βρεις επιπρόσθετες δραστηριότητες).
Του δόθηκε ένα παιδικό ψαλίδι και με την επίβλεψη μου στην αρχή έκοβε χαρτάκια σε διάφορα σχήματα και μεγέθη για να εξοικειωθεί με τη χρήση του ψαλιδιού. Στη συνέχεια, αφού του είχα εκτυπώσει όλα τα γράμματα του αλφαβήτου, έκοβε ή κόβαμε μαζί τα γράμματα, τα εντοπίζε και τα κολλούσε για να σχηματιστεί το όνομά του και στη συνέχεια το έγραψε όπως μπορούσε. Τα γράμματα για κολλητική μπορείς να τα κατεβάσεις εδώ ΔΩΡΕΑΝ:
grammata-gia-tis-drastiriotites-me-to-onomaDownload


Το μόνο σίγουρο ότι μας άρεσε πολύ και στους δύο, περάσαμε όμορφα και δημιουργικά την ώρα μας!
Κύριος στόχος: Εκμάθηση το ονόματός του παιδιού οπτικά και φωνητικά.
Επιμέρους στόχοι δραστηριοτήτων:
- Ανάπτυξη φωνολογικής ενημερότητας
2. Οπτική διάκριση γραμμάτων/φωνημάτων του ονόματος του παιδιού
3. Ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας (στο κράτημα του μολυβιού για γραφή του ονόματός του και χρήση ψαλιδιού)
4. Δημιουργικότητα
5. Ενίσχυση αυτοπεποίθησης
Στις επόμενες μέρες είχαμε κάνει κάποιες δραστηριότητες από τις πιο κάτω (χρειάζεσαι λίγα υλικά που έχεις στο σπίτι) και κάποιες θα προσπαθήσουμε να τις κάνουμε!
Επιπρόσθετες δραστηριότητες:
- Γράφουμε σε ένα χαρτί το όνομα του παδιού μας μαζί με άλλα ονόματα και το παιδί καλείται να κυκλώσει το δικό του όνομα.
- Γράφουμε το όνομα του παιδιού μας σε ένα χαρτί μαζί με σκορπισμένα γράμματα που αποτελούν το όνομα του και καλείται να τα εντοπίσει, να τα κυκλώσει και να αντιστοιχίσει με το όνομά του.
- Γράφουμε το όνομα του παιδιού μας και καλείται να κολλήσει μικρά αυτοκόλλητα πάνω στο όνομα για να το σχηματίσει.
- Γράφουμε το όνομα του παιδιού μας πολλές φορές με την ιδιαιτερότητα κάθε φορά που το γράφουμε παραλείπουμε ένα γράμμα και το παιδί καλείται να συμπληρώσει ότι λείπει από το όνομα.
- Λέμε μαζί ή μόνος/η του/της τη φωνούλα που ξεκινά το όνομά του/της και στη συνέχεια προσπαθεί να σκεφτεί να μας πει κι άλλες λέξεις που ξεκινούν από τη συγκεκριμένη φωνούλα.
- Λέμε μαζί δυνατά, σιγανά, τραγουδιστά, ψυθιριστά, χαρούμενα, λυπημένα, φοβησμένα, ξαφνιασμένα,αργά, γρήγορα ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σκεφτούμε το όνομά του.
- Συλλαβίζουμε μαζί το όνομά του/της και εντοπίζουμε προφορικά πόσες φωνούλες έχει το όνομα του/της.
- Κρύβουμε σε διάφορα σημεία του σπιτιού τα γράμματα που αποτελούν το όνομά του και το παιδί καλείται να «ανακαλύψει» τον κρυμμένο θησαυρό για να σχηματιστεί το όνομά του.
- Ονοματογραφία του ονόματος του παιδιού και την ιδέα την βρήκα εδώ από την ιστοσελίδα της αγαπημένης μου φίλης Μαρίας craftybox.co.
- Φτιάχνουμε μαζί πύραυλο με το όνομα του παιδιού μας.

Ποια δραστηριότητα σου άρεσε πιο πολύ και θα κάνεις μαζί με το παιδί σου;
Αν σου άρεσε το άρθρο κάνε εγγραφή στο newsletter μας για να μην χάνεις δημοσίευση και ακολούθησε μας facebook και instagram: mamaoftwo_stories για να ενημερώνεσαι για όλες μας τις δημοσιεύσεις.